Інтерактивна заняття "Інформаційна гігієна. Пропаганда як засіб маніпуляції"
Добрий день, шановна аудиторія!
Всі ми є частиною інформаційного суспільства, в якому провідну роль відіграє звісно ж інформація. Це прямо означає, що ми залежні від інформації, вона є найзатребуванішим продуктом і найприбутковішим товаром, окрім того розвиток інформаційних технологій надав можливості державам, які ведуть агресивну політику, застосовувати сучасні методи і засоби в веденні гібридних війн проти так званих «зовнішніх ворогів». Елементом же гібридної війни є інформаційна війна у вигляді пропаганди.
Успіх пропаганди обумовлений двома чинниками: вона апелює до простих інстинктів отримувача інформації і впливає на нього через короткі повідомлення, викликаючи стійку емоційну реакцію.
Авжеж нам треба вміти розрізняти негативну інформаційну пропаганду і мати навички їй протидіяти. Сьогодні під час інтерактивного заняття «Медіаосвіта і медіаграмотність» за темою «Інформаційна гігієна. Пропаганда як засіб маніпуляції» ми разом з учнями 9-11 класів розглядали поняття «пропаганда» та її основні прийоми; аналізували наративи «російської пропаганди» стосовно України і українців, а також ознайомилися з поняттям «фактчекінг» і його значенням для медіа і журналістики.
В своїй сучасній історії наша держава стикнулася з ворогом, який використовує всі можливі і неможливі методи аби знищити нас і психологічно і фізично, тому важливо не забувати про інформаційну гігієну.
Відфільтровуйте отриману інформацію, не ведіться і не розповсюджуйте відверті фейки. Аналізуйте, перевіряйте і завжди критично ставтеся до поданої вам інформації.
Від перемоги свідомості до перемоги на полі бою!
З повагою – Анна Хляпатура
Коментарi